Důkazem, že hezká role v úspěšném seriálu může hercům přinést i zcela nečekané nabídky, je i nejnovější kampaň na spodní prádlo Kim Kardashian.
„Dívala jsem se na Bílý lotos a musela jsme tam mít tyhle svoje holky!“ napsala Kim na sociální síť. Nemyslela tím nic jiného než to, že do hlavních rolí pro valentinskou edici spodního prádla své značky Skims, toužila obsadit obě neodolatelné mrchy z oblíbeného seriálu. Tedy italské herečky, a i v civilním životě nerozlučné kamarádky, Simonu Tabasco (Lucia) a Beatrice Grannò (Mia).
Kampaň na ultra pohodlné i sexy prádlo nafotila slavná Donna Trope a pro obě herečky šlo o první podobnou zkušenost. Celá kolekce je založená na kombinaci růžové a černé a nutno dodat, že se moc povedla.
Ze seriálu rovnou do kampaně
„Být společně s Beatrice součástí globální módní kampaně, která oslavuje přátelství, ženy a pocit vnímat se silná a sexy ve svém vlastním těle, je velmi obohacující,“ svěřila se Tabasco v tiskovém prohlášení. Druhá série seriálu Bílý Lotos, která měla na stanici HBO premiéru loni v prosinci, zaznamenala nebývalý úspěch. Satirický a lehce ironický příběh s téměř detektivní zápletkou o skupince zbohatlíků trávících svou dovolenou v luxusním rezortu na Sicílii, nadchl diváky i kritiky. Obě zmíněné mladé italské herečky si tu střihly role příležitostných prostitutek, které se nechtěně zamotají do spletitých vztahů mezi hotelovými hosty. A díky obrovské sledovanosti se náležité pozornosti dostalo i dalším hercům.
Po uvedení seriálu se i ostatní herci ukázali na velkých módních přehlídkách. Theo James (Cameron) , Will Sharpe (Ethan), Adam DiMarco (Albie Di Grasso), Sabrina Impacciatore (Valentina) a právě Simona Tabasco (Lucia Greco) byli k vidění na pánském týdnu módy v Miláně začátkem ledna. Tabasco a Impacciatore (která v seriálu ztvárnila hotelovou manažerku Valentinu) tu zazářily při prezentaci značky JW Anderson. Tabasco se blýskla v třpytivě šedých šatech s odhalenými zády, zatímco Impacciatore zvolila zářivý outfit s motivem západu slunce.
Obsazení italských krásek do kampaně se podle reakcí na sociálních sítích Kim Kardashian povedlo. A bylo přijato výhradně kladně. „Je to marketingový génius,“ napsal o ní na Twitteru spisovatel Sam Stryker. Konzultantka sociálních médií Rachel Karten sdílela podobný názor, když napsala: „Moc dobře ví, jak naložit s rozpočtem!“
Velký úspěch zejména na sociálních sítích zaznamenala už loňská reklamní kampaň Skims. V té se sešly čtyři bývalé supermodelky Victoria’s Secret – Tyra Banks, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio a Candice Swanepoel.
zdroj: edition.cnn.com, nypost.com, www.buzzfeednews.com, Skims.com