Člověk nemusí být marketingový mág, aby pochopil, že letos se veškeré předvánoční šílenství odehraje na internetu. A tomu samozřejmě odpovídají i kampaně jednotlivých firem.
Zaujmout. To je hlavní heslo dne, protože pokud nemůžeme vyrazit do obchodů, musíme brouzdat po e-shopech. A tím pádem, čím nápaditější reklama, tím lépe. Přesně v tomto duchu se nese i nejnovější vánoční kampaň jednoho z největších českých online prodejců módy ZOOT. Její tváří se stala herečka a influencerka Nikol Štíbrová a vůbec poprvé se v reklamě objevuje i její partner Petr Leitgeb.
A nutno říct, že baví. Společně se totiž převtělili do postav z ikonických vánočních filmů – Mrazíka, Pelíšků nebo třeba mega úspěšné rodinné komedie Sám doma.
Vidět tak můžeme Nikol jako Marfušu, Petra zase jako Ivánka. Společně se pak objevují jako dvojice otec a syn nebo manželé z Pelíšků.
„Bylo zajímavý si během pár hodin zahrát ve všech svých oblíbených vánočních filmech a pohádkách. Jsou to všechno moje srdcovky. A Petr mě překvapil, jakej je skvělej herec. Já doteď myslela, že žiju s introvertem, ale on byl před foťákem jako ryba ve vodě a všechny výrazy dal na první dobrou. Není to jen fashion kampaň, má to nápad, vtip, pointu, prostě všechno,“ prozradila k focení Štíbrová.
Nikol Štíbrová jako jedna třetina populárního tria 3v1 patří mezi nejvýraznější české tváře sociálních sítí. A toho firmy rády využívají. Poprvé se objevila v loňské předvánoční kampani, v které propagovala britskou módní značku Dorothy Perkins.
Proč ZOOT sáhl právě po vánočních filmech a pohádkách? „O kampani jsme přemýšleli už po skončení první vlny pandemie a říkali si, že jsme česká firma, a tak chceme pro naše české zákazníky udělat něco, co jim bude blízké. Byli bychom rádi, kdyby jim naše vizuály vyčarovaly úsměv na tváři a dobrou náladu v době, která není úplně snadná a Češi by se v ní měli semknout a podporovat, ” přiblížil ředitel ZOOTu Milan Polák.
Související:
HUGH JACKMAN šel v nové reklamě na boty donaha…