Čím dál větší spotřeba svědčí o tom, že pivo je nápoj, který si lidé nenechají ujít za žádné situace. Ani během pandemie. Naopak.
Vzhledem k tomu, že pivo se pije doma stále více než v hospodách, plní se i do plechovek stále vybranější kousky. Zejména z malých pivovarů.
Přestože někteří pivaři hlásají, že jen točené je nejlepší, mnozí si už zvykli nosit si domů svůj oblíbený mok v plechovkách. Na to zareagovali výrobci stále se rozšiřující nabídkou.
Ti, co minulých letech investovaly do linek s plechovkami, si tak nyní mnou ruce. Hliníkový obal je totiž jediný, jehož prodej dlouhodobě roste a je pravděpodobné, že v tomto stoupajícím trendu bude i nadále pokračovat. Podle informací Českého svazu pivovarů a sladoven vzrostl podíl piva stočeného do plechu na 12 procent celkové produkce. Sklo sice zůstává se 40 procenty nejoblíbenějším obalem, ale jeho podíl klesá.
Nyní se blízká na lepší časy i malým pivovarům, které doposud neměli takové možnosti jako jejich velcí konkurenti. Nový e-shop Pivovplechu si vytkl za cíl uspokojit zákazníka co nejširší nabídkou piv z malých českých pivovarů v plechovce. Originální design potisků je pak bonusem, jak si užít kvalitní popíjení.
„Bohatší o zkušenosti z online výčepu Peevo přicházíme s dalším pivním projektem, který poskytuje ještě větší portfolio a logisticky zvládne obsloužit zákazníky po celé republice,” popisuje obchodní ředitel Pivovplechu.cz Marek Hotovčin, který navíc za hlavní výhody plechovek považuje ochranu piva před slunečním zářením a kontaminací vzduchu, skladnost a bezpečnost při přepravě.