Kate Hudson vsadila na pohyb a zdraví. A vyplatilo se

foto: Bontonfilm

Jako většina úspěšných influencerů i Kate Hudson dostává spoustu nabídek na propagaci značek na svých sociálních sítích. Není divu. Dcera slavné Goldie Hawn a velmi úspěšná herečka má jen na Instagramu 15,5 milionu sledujících. Ona to však vzala z jiného konce a místo prezentace cizích výrobků podniká sama.

První firma, kterou uvedla na trh v roce 2013 nabízí sportovní oblečení pro dámy i pány. Snem Kate Hudson bylo vybudovat úspěšnou společnost, což se jí za téměř deset let skutečně podařilo. Navíc svůj podnikatelský plán rozšířila i o další firmy, které prodávají udržitelnou módu, kosmetiku či doplňky stravy.

Společnost se sídlem v El Segundo v Kalifornii začala fungovat nejdříve online, v roce 2016 však vsadila herečka i na kamenné obchody. Dnes má kolem stovky obchodů po celém světě. „Když jsme začínali, bylo naším úkolem vybudovat úspěšnou firmu, která zaplní díru na trhu s prvotřídním sportovním oblečením v moderním stylu a přitom za dostupné ceny,“ řekla herečka v rozhovoru pro magazín Vogue.

Móda pro všechny

„Když pracujete v tomhle byznysu, nemůžete myslet jen samy na sebe, ale naopak je nutné se vžít do ostatních a pomoci jim najít to, co je pro ně nejvhodnější,“ popisuje Hudson svou obchodní filozofii s tím, že její kolekce obsahuje velikosti oblečení od XXS až po 4XXL, takže si každý najde to své.

V roce 2019 k tomu přidala i vlastní módní značku oblečení, která se zaměřuje na udržitelnost. „Měla jsem dvě možnosti, buď tenhle trend sledovat z povzdáli nebo si vyhrnout rukávy a vytvořit vlastní produkty, na kterých mi bude záležet,“ prozradila dále v rozhovoru pro Vogue.

V dnešní době je ochrana životního prostředí jasné téma, takže není divu, že se rozhodla přinést na trh i módu z recyklovaných materiálů, které dnes tvoří 50 % produkce značky. Využívá i materiály vyrobené z recyklovaných plastových lahví nebo spolupracuje se společností, která vyrábí džíny z použitých plastových lahví.

Hollywoodská star však ve svém rozhodně podnikání nezahálí a v roce 2020 uvedla na trh produkty zaměřující se na wellness a zdraví. A aby měla vše pod jednou střechou, propojila se s obchody Bluestone Lane. „Je zábavné mít vše na jednom místě. Je moje první podobná spolupráce, ze které jsme všichni nadšení,“ řekla již dříve v rozhovoru pro Forbes.

Největším hitem jsou nutriční prášky, které se přidávají do smoothee, pečení i vaření. Radost má herečka hlavně z toho, že jsou 100% rostlinné, bez syntetických přísad. „To byl vždy náš plán, aby lidé získali kvalitní doplněk stravy, který obsahuje jen zdravé věci,“ pochvaluje si Kate dále.

Rozená podnikatelka

Pro společnosti, které s Hudson spolupracují, je slavná herečka prototypem ženy, se kterou se chce každý člověk ztotožnit. Vyzařuje pozitivní energií, je nenáročná a autentická. „O podnikání jsem začala přemýšlet v době, když mi firmy chtěly platit za reklamu a já se s jejich pokuty neuměla ztotožnit. Lhát lidem a dostávat za to peníze, to nejsem já. Stačí mi, když natočím film a přesto, že se mi nelíbí, musím ho propagovat. To je na mé práci asi to nejtěžší, proto jsem to nechtěla dělat ještě v reklamě,“ popsala své začátky v podnikání.

Hudson je sama tváří značek, a přestože by mohla k propagaci využívat i své slavné rodiče, nedělá to. „Je vtipné, že má milovaná matka (herečka Goldie Hawn, pozn. redakce) si k mé značce našla cestu až rok poté, co jsem ji uvedla. Přišla za mnou a říká: „Kate, to je opravdu dobré, moc mi to chutná.“ A já ji na to odpověděla: „Ale mami, vždyť už je to na trhu druhý rok.““

A nebyla by to Kate, kdyby se i v loňském roce nevrhla do dalšího byznysu. Spojila se americkou zpěvačkou a raperkou Lizzo, která už od roku 2017 nabízí širokou škálu velikostí spodního prádla. Její propagátorkou je nebinární zpěvačka a herečka Demi Lovato. Její značka nabízí podprsenky, šortky či legíny od nejmenší velikosti XS až po tu největší 6XXL.

zdroj: Vogue, Marie Claire, Forbes

Líbí se vám článek? Sdílejte jej ve svém profilu.

Související