Soud s Johnnym Deppem zvýšil poptávku po jeho parfému

foto: Oficiální materiály Dior

Během nejsledovanější kauzy posledních týdnů se raketově začal prodávat parfém Dior Sauvage, jehož je Johnny Depp tváří. A to až o 50 %. A dá se očekávat, že nyní, kdy Depp soud de facto vyhrál, poletí jeho prodej vzhůru ještě víc.

Porota v soudním sporu mezi Johnnym Deppem a Amber Heard uznala herečku vinnou z pomluvy jejího bývalého manžela. Částečně uznala také její protistížnost týkající se vyjádření Deppova právníka. Porotci uložili Heard za výroky o domácím násilí zaplatit exmanželovi odškodné ve výši 15 milionů dolarů. Naopak Depp má Amber zaplatit dva miliony dolarů.

Celý svět sledoval, jak se bývalý pár postavil před soudní tribunu, aby veřejně propíral své soukromí. Jak porota pokračovala ve svých úvahách nad verdiktem, vyšlo najevo, že prodej parfému, jehož je hvězda Pirátů z Karibiku v současnosti tváří, během řízení prudce vzrostl. Což se dá brát jako důkaz tvrzení, že většina veřejnosti se postavila na hercovu stranu a obviněním jeho bývalé ženy neuvěřila.

Podle zjištění, které provedla společnost Hey Discount, se vyhledávání vůně na Googlu zvýšilo o neuvěřitelných 48 %, konkrétně z 823 000 v březnu na 1,2 milionu v dubnu, kdy řízení začalo.

Zároveň narostlo i zhlédnutí videa na TikToku, které prezentuje právě vůni Sauvage. To vyskočilo o 63 % ve stejném časovém období, přičemž platforma byla zahlcena videi týkajícími se soudního procesu.

Dior se již na počátku kauzy postavil na stranu Johnnyho Deppa, což herce jistě potěšilo, protože filmové společnosti ho obratem z připravovaných filmových projektů jako Fantastická zvířata či další Piráti z Karibiku okamžitě stáhly. Společnost věřila, že Depp je neprávem obviněn, nebo spíše doufala. Při 160 dolarech za lahvičku oblíbeného parfému, to totiž představuje více než 4,5 milionu dolarů denně na tržbách.

zdroj: CNN, Dior



Líbí se vám článek? Sdílejte jej ve svém profilu.

Související