Recenze: Seriál Vytoč mého agenta hýří vtipem i skvělým hereckým obsazením

Nestává se zase tak často, aby se v záplavě českých seriálů objevila skutečná perla. V případě seriálu Vytoč mého agenta to tak ale opravdu je.

Vtipný, skvěle natočený i obsazený. To je asi to nejdůležitější, co o seriálu Vytoč mého agenta, který dnes večer startuje na Primě prvním dílem, potřebujete vědět. V českých vodách opravdu není mnoho podobných diváckých lahůdek, které stojí za pozornost.

O čem je seriál Vytoč mého agenta?

O hercích toho z médií víme obvykle spoustu, ale o tom, jak těžký může jejich profesní život někdy být, se často nedozvíme nic. Což není nic divného, přece nevykřičí do světa, jak naštvaní byli, když jim někdo vyfoukl roli, nebo co vše museli kvůli obsazení ve filmu či seriálu obětovat. A ještě méně toho víme o těch, kdo jim pomáhají „kšefty“ shánět. Tedy agentech, kteří je zastupují, vyjednávají za ně s filmovými či televizními produkcemi a často se stávají součástí jejich životů. A přesně do tohoto prostředí je seriál Vytoč mého agenta (což je samozřejmě roztomilý dvojsmysl) zasazený.

Vznikl jako adaptace úspěšné a mezinárodními cenami ověnčené francouzské série Call My Agent. Televize Prima jej natočila ve spolupráci s TV JOJ pro VOD platformy prima+ a JOJ play. Česko-slovenskou hereckou špičkou obsazený osmidílný seriál Vytoč mého agenta byl natočený v režii Michala Blaška a Jakuba Machaly. Kreativní dramaturgii měla v rukou režisérka Alice Nellis a kromě jiného vyniká i skvěle vybranými lokacemi z prostředí Prahy.

Vytoč mého agenta a plejáda hvězd

Skvěle napsaný scénář seriálu povyšuje na ještě vyšší úroveň plejáda skvělých herců v čele s Kryštofem Hádkem, Marthou Issovou, Tomášem Maštalírem a Zuzanou Kronerovou. Kolem této ústřední čtveřice hereckých agentů se objeví v jednotlivých dílech také Klára Issová, Iva Janžurová, Sabina Remundová, Zlata Adamovská, Taťjana Medvecká, Táňa Pauhofová, Jiří Langmajer, Gabriela Marcinková, Stanislav Majer, Juraj Loj, Bolek Polívka nebo Michal Dlouhý.

Známí herci tu hrají sami sebe, což vyvolává spoustu humorných situací. Například vzájemné škádlení mezi Ivou Janžurovou a její dcerou Sabinou, patří k zářným okamžikům jedno z dílů a jen dokazuje, jak světlé obě herečky jsou. Z rolí úplně čiší, jak je to obě bavilo. Podobně si ale svou roli užívá i Jiří Langmajer při milostných scénách s Gabrielou Marcinkovou nebo Jiří Dlouhý, který se bojí vody…

Zaručená zábava

Podobných okamžiků je ale během celého seriálu plno. Pracovní trable se tu přirozeně prolínají s osobními životy agentů i herců, dojde i na větší rodinné tragédie, ale nechybí ani láska, nerozlučné přátelství a především humor. Ten je hnacím motorem seriálu a i díky němu si jednotlivé figury okamžitě oblíbíte. A jediné, co vás bude mrzet je, že těch osm dílů až moc rychle skončí a na druhou sérii to bohužel nevypadá. Škoda. Čeští diváci by si ji rozhodně zasloužili.

Hodnocení redakce: 90%

Zdroj: iprima.cz a autor

Líbí se vám článek? Sdílejte jej ve svém profilu.