Slavní věnovali Nadaci Archa Chantal výtěžek z NOVÉHO KLIPU

Nová písnička „Kdo má rád, ten se má“ v podání českých VIP osobností, má velký úspěch.
foto: archiv Lešek Wronka

Hudební producent Lešek Wronka (60) přišel s nápadem natočit „valentýnskou“ písničku, kterou nazpívají známé osobnosti. Projekt má navíc i charitativní podtext.

Jakýkoli dobrý skutek se počítá, a to především v době, kdy se člověk snaží ušetřit každou korunu na vlastní živobytí. Dobrých lidí, co myslí i na druhé, je však stále dost. Producent oslovil známé osobnosti českého šoubyznysu, jako je operní diva Andrea Kalivodová, herečka Ivana Jirešová, zpěvačka Kate Matl, Kamila Nývltová, Bára Motlová, herečka Chantal Poullain, herec Martin Dejdar, Jan Čenský a spolu s nimi se zřekl nároku na honorář za píseň, která má cíl zahřát na srdci i na duši. Výtěžek poputuje Nadaci Archa Chantal.

Když písnička pomáhá…

Nadace spolupracuje s dětským plicním oddělením v pražské Thomayerové nemocnici v Krči, kde se chystají do podzimu vybudovat novou hernu pro děti. „Jsem ráda, že písnička má charitativní podtext, vážím si této nadace a konkrétně Chantal a samozřejmě i Leška Wronky. Jedná se o optimistickou a veselou písničku. A to potřebujeme v této době všichni,“ řekla ke spolupráci Andrea Kalivodová.

foto: Nadace Archa Chantal

Dobrý nápad si pochvalovala i další z aktérek klipu. „S Leškem se znám dlouho a byla jsem moc potěšena, že mě přizval k tak krásnému projektu jako je písnička, jejíž výtěžek je pro dobrou věc, pro Nadaci Archa Chantal,“ pochvalovala si zpěvačka Kate Matl, která se před dvěma týdny stala novopečenou maminkou.

Stejného názoru byla i zpěvačka Kamila Nývltová, pro kterou je písnička nejen hezká, ale i chytlavá. Spolupráci si pochvalovala i herečka Ivana Jirešová. „Být součástí písničky, která dělá radost je ještě větší radost! Obzvlášť v této době, kdy si máme všichni pomáhat a spolupracovat.“ Svých kolegů, za jejich dobrý skutek si váží i herec Martin Dejdar, který si prý ve zpívání není sice moc jistý, ale když jde o dobou věc, tak rád pomůže.

Radost z uskutečnění projektu měl i Wronka. „Písnička je pro všechny lidi, nejenom pro děti. Hlavní „message“ je „mít rád“, v této době snad daleko víc než kdy jindy. Ať už se jedná o lásku mezi mužem a ženou, matkou či otcem a dítětem, partnery či kamarády, zásadní je mít ten prožitek,“ řekl producent.

Do svého „valentýnského“ klipu navíc obsadil i Fidlíka a Violenku, aktéry ze svého posledního hudebně-zábavného počinu. „Rád bych dětem nabídl touto formou program, který je nejen zabaví, ale i rozesměje, poučí i roztančí. A tak vznikl YouTube kanál TV PRO DĚTI, který má do budoucna ambice stát se internetovou televizí.

Líbí se vám článek? Sdílejte jej ve svém profilu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Související