Vlasy jako Jennifer? Aniston má vlastní veganskou vlasovou péči

LolaVie je prý tak skvělá, že se brzo vyprodá.
foto: LolaVie

Fanoušci účesu a plážových vln krásné Rachel z Přátel radujte se. Herečka a producentka Jennifer Aniston (52) právě představila světu novou vlasovou značku LolaVie, která si klade za cíl upřednostňovat zdraví vašich vlasů.

První produkt, se kterým Jennifer Aniston vyšla na trh, je Glossing Detangler. Lehký sprej, který dodává vlasům zářivý lesk díky výtažkům z citronu, za pomoci ovocného komplexu a zeleninových ceramidů je vyhlazuje a chrání před poškozením využitím síly chia semen. A vzhledem k počtu fanoušků slavné herečky s ikonickým účesem, se pravděpodobně produkt vyprodá dřív, než dočtete tento článek.

Proč herečka pojmenovala svou kosmetiku zrovna LolaVie? Jde o spojení dvou slov. Jméno Lola má pro Aniston osobní význam. Jde o něžnou přezdívku, kterou hvězdu seriálů Přátelé (Friends) a Ranní show (Morning Show) oslovují jen její nebližší přátelé. A francouzské slovo „VIE“ se doslova překládá jako „život“.

Výstižnější název si Jennifer vybrat nemohla. Znamená pro ni přijetí toho, kým jsme, a zároveň možnost dělat věci, včetně své kosmetické rutiny, svým vlastním způsobem. A protože to herečka se svými fanoušky umí, škádlila je již dlouho předem na sociálních sítích, kde poodhalovala tajemnými příspěvky informace o tom, že se něco chystá.

KVALITA A EKOLOGIE

Glossing Detangler byl vytvořen tak, aby pomohl také při rozčesávání zacuchaných pramenů i chránil vlasy před poškozením slunečními paprsky. Lze jej použít na mokré nebo ručníkem vysušené vlasy. Obsahuje směs přírodních ingrediencí, jako jsou chia semínka, rostlinné ceramidy, citronový extrakt, obnovitelnou bambusovou esenci a další látky, které vlasy posilují a udržují je v kondici. Cena prvního produktu LOLAVIE Glossing Detangler je 25 $ a koupit si ho můžete ZDE.

Filozofii značky odpovídá i obal, který je recyklovatelný a má dokonce certifikaci Leaping Bunny. Sama herečka je hlavním supervizorem celého výrobního procesu, a to od vývoje produktů až po marketing a oficiální uvedení na trh. „Na tomto projektu se pracuje již dlouhou dobu a já jsem velmi nadšená, že vám jej konečně mohu představit,“ uvedla Jennifer Aniston v osobním příspěvku na Instagramu.

„Tolik tvrdé práce od našeho neuvěřitelného týmu bylo vynaloženo na vytvoření této řady. Jsme opravdu hrdí na to, že můžeme říci, že značka je BEZ všech špatných věcí – bez parabenů, silikonů, sulfátů, ftalátů i lepku. A samozřejmě bez týrání, protože milujeme zvířata.“

ANISTON A PÉČE O VLASY

Je známo, že již dříve herečka spolupracovala se značkou Living Proof, specializující se na vlasovou péči. Na rozdíl od jiných kosmetických značek na trhu se ale LolaVie chce pyšnit kvalitou, nikoli kvantitou. Se záměrem, aby její produkty obsahovaly rovnoměrnou kombinaci vědy a přírody a přitom byly „efektivní, chytré a nenáročné“.

VŮNĚ PODLE JENNIFER

22. července 2010 Jennifer Aniston uvedla v londýnském obchodním domě Harrod´s také svůj parfém, které se původně měl jmenovat Lolavie, což prý mělo znamenat něco jako „Smát se na život“.

Podle slov Aniston se prý ale krátce před uvedením parfému na trh zjistilo, že vůně s podobným názvem již existuje, a proto se rozhodla ho pojmenovat podle sebe Jennifer Aniston. Vývoj parfému trval dva roky a je směsicí citrusů, růžové vody, divokých fialek, jasmínu a jantaru. Herečka jím chtěla evokovat přírodní vůně Kalifornie, kde vyrůstala.

foto: Harrod´s

Jennifer Aniston: Nastal čas být zas víc blond……

foto: Instagram Jennifer Aniston

Líbí se vám článek? Sdílejte jej ve svém profilu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Související