Design: Kabelky Lili Řehákové budete milovat!

Nadčasovost, kvalita, univerzálnost.
foto: Lovelili

Značku LOVELILI založila česká designérka Libuše Řeháková, která si říká Lili v roce 2013. Tvorbu soustředí především na výrobu kožených kabelek té nejvyšší kvality. Šít je nechává ve Florencii.

„Hlavní esencí značky je nadčasový design, unikátní střihy a bezpodmínečná kvalita,“ říká mladá designérka Lili, která klade velký důraz na kvalitu materiálů.

Její kabelky vznikají na stejném místě jako kousky slovutných značek Balenciagia, D&G nebo Victoria Beckham. Než ovšem návrhářka zakotvila v Itálii, prošla si velkou zkušeností z výroby v Číně.

STELLA BUBBLE, rozměr 22 × 12,5 cm, cena 19 600 Kč, www.lovelili.cz
foto: Barbora Klimsz

Zde navštívila řadu veletrhů, výrobců, detailně plánovala výrobu a vše vypadalo slibně. Zadala v Číně celou kolekci, nicméně brzy přišla na to, že kvalita prototypu a kvalita finálního výrobku znamená v Číně něco zcela jiného. Velké zklamání a obrovská finanční ztráta ji ale neodradila a tuto cennou a drahou lekci brala jako impuls pro změnu strategie a směrování značky LOVELILI.

Pokud byste ve svém šatníku měly mít jen jeden esenciální nadčasový kousek, určitě by to měla být kabelka z dílny této výjimečné české produkce. Všechny modely jsou navrhovány all day/all night čili můžete je nosit jak přes den, tak na večerní příležitosti. Investovat do kabelky, kterou po vás mohou zdědit i vaše dcery, se zkrátka vyplatí.

Největší model OLIVIA REGINA, kam se vejde IPAD, notebook 13”. Kabelka je z velmi odolné a zároveň jemné hovězí kůže v praktické matné barvě s povrchovou strukturou. Vnitřek je z tkaniny se semišovým povrchem. Nechybí ani odepínací kožený popruh s řetízkem. Cena 28 300 Kč


foto: Petr Kozlík

Lili Řeháková

Móda ji vždy fascinovala. První příležitosti ke kreativnímu vyjádření dostala během studií textilní školy v Liberci. Poté se její kroky ubraly přímo do centra dění tuzemské módy – do Pařížské ulice. Pracovala v několika buticích a pečlivě sledovala trendy, chování a preference zákaznic a studovala servis jednotlivých značek. I přes aktuální nouzový stav, kdy těsně předtím otevřela svůj první butik v Praze, má naštěstí návrhářka plné ruce práce. Optimismus prý neztrácí a pro nás je její přístup jen vizitkou toho, jak důležité je si jít krok za krokem za svým snem. Více na www.lovelili.cz

Líbí se vám článek? Sdílejte jej ve svém profilu.

Související