Prázdninová jóga s Jiřinkou: Chvilka pro sílu těla

I během dovolené na sobě můžete zapracovat
joga s Jiřinkou pro sílu těla

Prázdniny jsou především o lenošení a odpočinku, ale naše tělo si zaslouží i posílit. A nemusí jít o žádné velké výkony. Úplně stačí si vyhradit chvilku pro sebe a věnovat si pozornost. Každá snaha se počítá.

Máte jen trochu času, ale chcete na sobě trochu zapracovat? Pojďte se s námi protáhnout, zahřát se i posílit svaly celého těla. Nejprve se protáhněte, jak potřebujete – krk, ramena, kyčle… Vaše chvilka pro sílu těla právě začíná.

Párkrát vystřídejte pozici psa hlavou dolů a pozici prkna. Pes vás protáhne, prkno posílí a zahřeje. Ruce i nohy zůstávají na stejném místě.

foto Jóga Ateliér

Z pozice psa hlavou dolů, přejděte do prkna, pak pojďte tricepsovým klikem (čaturangou) dolů k zemi. Od té se
zvedněte do pozice vysoké kobry, ze které plynule přejděte znovu do psa hlavou dolů. Sekvenci několikrát
zopakujte, v každé z pozic vydržte na víc dechů. Ruce i nohy mohou zůstávat stále na jednom místě, zkuste si najít
pohodlí i ve stále stejném nastavení vzdálenosti končetin. Po chvíli přejděte do pozice dítěte a na chvíli se
uvolněte.

foto Jóga Ateliér


Svou sílu můžete budovat i v upravené variantě kočky – zvedněte v dané pozici kolena kousek od země a chvíli
vydržte. Můžete dle libosti zopakovat. Na závěr si odpočiňte v pozici dítěte.

foto Jóga Ateliér



Po cvičení se na chvíli posaďte a jen tak dýchejte. Poděkujte si za to, co jste pro sílu svého těla udělali.

Užijte si den a vše, co vás v něm čeká!

Namaste 🙏

Chcete si zacvičit pod křídly Jóga Ateliéru?

Jóga Ateliér je otevřený, ale najel na prázdninový rytmus.

Přihlásit se můžete dle rozvrhu zde.

Více informací najdete také na Facebooku a cvičit můžete nadále i doma podle videí na YouTube.


Jóga pro každý den: Krátké letní protažení

foto: Jóga Ateliér

Líbí se vám článek? Sdílejte jej ve svém profilu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Související