Jóga pro každý den s Jiřinkou: Jemné protažení

Věnujte si pár minut!
foto: Jóga Ateliér

Občas nemáme prostor na plnou jógovou lekci. To ale vůbec nevadí. Pár minut úplně stačí, abyste se cítili lépe! I jemné nenáročné protažení se počítá.

Pojďte si jednoduše protáhnout celé tělo pomocí několika snadných cviků a užijte si celý den! I krátké jemné protažení dokáže zázraky. A pokud se vám to zalíbí, klidně si ho několikrát zopakujte, nebo si na našich stránkách najděte další lekci a pokračujte tak dlouho, jak jen budete chtít. Praxí se zkušenými lektorkami Jiřinkou nebo Katarínou tu najdete celou řadu. Vyzkoušejte je!

Jemné protažení pro každý den

Přitáhněte pravou nohu k tělu a chvíli protahujte. Pak chytněte za tělem pravou rukou pravý nárt a tlakem do dlaně protáhněte, jak potřebujete. Zvedněte nataženou pravou nohu co nejvýš od země a chvíli držte a balancujte. Užijte si stejné protažení i na druhou stranu.

foto: Jóga Ateliér

Postavte se do pozice bojovníka 1, pravá noha je vepředu. Párkrát ji pokrčte a znovu natáhněte. Zůstaňte chvíli v každé z variant. Ruce mohou zůstat na bocích, lokty směřují lehce dozadu, abyste udrželi rozevřený hrudník a ramena. Poté prostřídejte strany.

foto: Jóga Ateliér

Užijte si pozici dítěte s koleny na šířku podložky a rukama protaženýma dopředu.

foto: Jóga Ateliér

Hezké protažení a hezký celý den všem!

Kdo je Jiřina Dobrovolná?

Lektorka jógy, máma dvou dětí, často v černé, ale s koutky nahoru. Vede lekce jógy na pohodu, pro správnou kondici těla i mysli. S respektem a empatií.

Jógu s ní si můžete užít pod křídly Jóga Ateliéru nebo také na www.jirinadobrovolna.cz, na YouTube a na Facebooku.

Líbí se vám článek? Sdílejte jej ve svém profilu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Související